Vaaa ? använder ni toapapper i skogen ?, jag har alltid trott att "riktiga skogsmullar" körde med mossa, vilka miljömarodörer !
det roligaste är att dom eldar bajspappret sen.. haha.. mossa rockar!
Vaaa ? använder ni toapapper i skogen ?, jag har alltid trott att "riktiga skogsmullar" körde med mossa, vilka miljömarodörer !
Plastpåsar är mycket bra att skydda vad man vill mot väta, går dessutom att återanvända!Vaaa ? använder ni toapapper i skogen ?, jag har alltid trott att "riktiga skogsmullar" körde med mossa, vilka miljömarodörer !
En utvald skrapsten, den ROCKAR!det roligaste är att dom eldar bajspappret sen.. haha.. mossa rockar!
Plastpåsar är mycket bra att skydda vad man vill mot väta, går dessutom att återanvända!
..........Är vi klara med skitsnacket nu eller?
........Hmmm systemets påsar, ett tips jag tar till mig! Tack!Inte riktigt, måste bara instämma om plastpåsarnas förträfflighet. Särskilt systemets påsar håller riktigt bra.
Men miljötrycket globalt sett lär ju öka om man köper såna där grejer jämfört med ingenting eller något hemgjort av skräpmaterial?
Ja det lär det göra. Hur just det här prylarna är tillverkade vet jag faktiskt inte...
Sen finns det många sätt att se på det, men det bästa är att inte använda nånting alls ju. Sen är ju återvinning rätt bra oxå. Istället för att använda en massa påsar som du ändå slänger sen för att de gått hål på kan man ju köpa nåt som du använder gång på gång sparar ju oxå på miljön.
??? Du menar eftersom jag ändå handlar på bolaget så kan jag lika gärna använda de påsarna...Vilket ju då förutsätter att man inte använder systemkassar överhuvudtaget.