NeoAir kommer i April

Jag får förhoppningsvis mitt innan fredag! Jag ger mig nämligen iväg på vandring då och det hade varit väldigt surt att inte ha det med mig då!
//Peter

Var i kontakt med GetOut precis och fick då reda på att jag INTE får liggunderlaget innan min vandring på fredag.
All eloge till GetOut dom för att dom försökte i alla fall.

Själva säger dom att det inte finns några alls i Sverige just nu, men det kanske inte stämmer.
Vet inte om Skövdenatur gör precis som Naturkompaniet och har dom på sin hemsida trots att dom inte finns i lagret

Då har jag i alla fall något att se fram emot på nästa vandring :).
//Peter

Jag har legat på ett punkterat Therma-Rest i 2 veckor till fjälls(klantigt nog hade jag ingen rep.utrustning med mig den gången) det var inte njutbart!
Hoppas därför att någon annan testar ett Neo-Air i skarpt läge innan jag vågar köpa ett själv. Är jag feg eller snål?
All ära åt den som blir först!

Var i kontakt med GetOut precis och fick då reda på att jag INTE får liggunderlaget innan min vandring på fredag.
All eloge till GetOut dom för att dom försökte i alla fall.

Själva säger dom att det inte finns några alls i Sverige just nu, men det kanske inte stämmer.
Vet inte om Skövdenatur gör precis som Naturkompaniet och har dom på sin hemsida trots att dom inte finns i lagret

Då har jag i alla fall något att se fram emot på nästa vandring :).
//Peter

Jag har i alla fall skickat en fråga till skövde natur om hur snabbt de kan leverera. Får se om de kan svara.

Ja,den recencionen verkar ju förtroendeingivande,sovit på blött och förmodligen kall mark och mått gott.
Då är det väl bara hållbarheten då...
Visst delger ni som kommer över den era erfarenheter,så får man se om den är köpvärd framöver.

För min egen del så kommer min avsikt vara att ha ett kort liggunderlag som skall ligga ovanpå ett cellplastunderlag så jag är inte rädd för att det kommer bli punktering underifrån.
Däremot kan jag tänka mig att risken finns för punktering om man inte har det.
//Peter

NeoAir Large

Enligt Comlete Outdoor så håller Large på att tillverkas.

"The Large Neoair's are being made currently and due in later in May we can delivery to Sweden via DPD and the cost is £19.99 per parcel (up to 25kg)"

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Jörgen Fjaderlatt.se Intryck av NeoAir Lättpackning 11
honkydory Thermarest Neoair - Första intrycken Lättpackning 23
jorgenl33 Pyreneerna i april/maj Lättpackning 1

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg