Ja problem kan det bli...
Vart purken mest för att den hadde inaktulla kartor trots löfte om nya kartor vid inköp efter uppdatering. Det fattas alltså adresser.
Har full förståelse för att saker på kartan förändras, men om man måste köpa till ett abonemang för att uppdatera kartorna borde detta självklart framgå vid köp!
Navigon har uppenbart uppdaterade kartor att köpa, men tro inte att man får första uppdateringen på en ny Navigon. Då får man åka med gamla inaktuella kartor!
Om kartorna är aktuella så är färdatorn en fin grej, det säjer jag inget om. Men ska man tro på Navigon en gång till? "Det är bara att uppdatera så fungerar det" Den har jag hört förut...
Trött på försäljare med tomma löften!
Ok, du menar att om man köper Navigon som en "vanlig" gps-navigatör så måste man betala för att få uppdaterade kartor? Det låter ju surt. När man köper den som app till iPhone/iPad så ingår kartor och uppdateringar. Jag har haft min i snart tre år och ännu inte betalat ett öre mer än inköpspriset och uppdaterat den kanske 5-6 gånger. Dessutom har man ju rätt att installera sina appar på fem olika enheter, vilket betyder att alla i familjen som har en iPhone eller iPad kan ha sin kopia av Navigon.