• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Naturkompaniet Västerås

Hej.

Någon som vet vart all bra personal på Naturkompaniet i Västerås har tagit vägen sen ägarbytet. Jag har inte sett till Sara eller Thoralf?? på länge där.

// Emanuel
 
Naturkompaniet vÄSTERÅS

Hej

För Er som inte känner till så har Sara bestämt sig för att vidareutbilda sig och Thor-Alf med familj har flyttat tillbaka till sina hemtrakter.

Vi som nya ägare önskar alla kunder välkomna in till butiken. Här möts du av personal med ett stort engagemang.

Finns det fler obesvarade frågor, kom in till mig i butiken så skall jag svara så gott jag kan.

Vänliga Hälsningar

Lucio Franolli
 
Jag ser nu att mitt inlägg kanske misstolkas lite. Jag menade inte att det var dålig personal där idag, men att jag saknade de "gamla" lite grann sist jag handlade hos er.

I övrigt fick jag väldigt bra service av er då så jag ber om ursäkt om det misstolkades. Det är lätt att man tänker rätt och skriver fel på Internet som avhandlats i ett par trådar.

// E