Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tror inte det ska vara några problem. De har väl lagt tiderna så att det ska passa med bussarnas ankomst och avgång tänker jag. Då ska ju även de som inte har så mycket spring och kraft i benen hinna. Strunta i tuppluren och 45-minuters fikapaus på vägen så går det fint.
Det skall vara klart på söndagen enligt vad jag fick veta när jag ringde SJ. Vad de sa var att jag som åker 20 och någonting på söndagskvällen inte ska beröras av några banarbeten.
Det skall vara klart på söndagen enligt vad jag fick veta när jag ringde SJ. Vad de sa var att jag som åker 20 och någonting på söndagskvällen inte ska beröras av några banarbeten.
Jag har precis varit i kontakt med SJ jag med, och de sa att tågen till murjek i veckan INTE skulle beröras, däremot kommer det även att vara banarbete helgen därpå dvs. 2-3:e aug.