• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

någon som bor i karlstad???

hej hej!!
undrar om det finns någon som bor i karlstad, som gillar klättring och dylikt. vore himla skoj att få någon träningpolare!!

Klättring i Karlstad

Är du intresserad av en tjej klätterkompis, tror jag att jag blir kvar i Karlstad. Har varit bortrest nu i ett år. Men har börjat så smått att komma tillbaks i klättringen, klättrar upp till 6c innan uppehållet.
Tycker du att det låter kul så kan vi väll träna tillsammans.
Jag försöker nu under sommaren komma iväg till Färjestad och bouldra när tid finns, kanske vi kan träffas där?
ANJA Maila mig på anjateng@hotmail.com

hello!

Lessen att jag inte svarat, har inte kollat upp mina svar...

Jag skulle jätte gärna vilja klättra med dej. Men det är såhär att jag är nybörjare på det hela. gick nybörjarkursen i våras, har klättrat typ 10 ggr sedan dess. köpte utrustning i början av juni, tyvärr har jag inte hunnit använda den så mycket, pga. jobbet.
Alltså är det helt upp till dej om du har tid, ork och lust att klättra med mej. Jag skulle bli jätte glad om du ville lära mej lite, jag tycker klättring är himla skoj! =) men myyycket svårt och jobbigt....*ler*

hör gärna av dej: qourage@hotmail.com

ha dé gott!!
//kristin

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg