Nästan färdig

Ser mycket trevlig ut. Funkar säkert också till lättare camping-matlagning tack vare choilen. Fin och enkel slida. Ett fånglinehål hade förvandlat kniven till en favorit ;). (I mina ögon åtminstone).

~Paul~

Tack så mycket:) ja den borde funka bra till lite allt möjligt skära köt å bröd m.m den är rspetsig så man kan göra hål i diverse material om man behöver och tillverka diverse grejer man behöver. Så är det ett bra grepp om man är blöt och kladdig om händerna. Japp jag ska börja att göra fånghål på knivarna, den här kniven har varit färdig ett tag så jag kunde inte göra ett hål nu.:)

Tack så mycket:) ja den borde funka bra till lite allt möjligt skära köt å bröd m.m den är rspetsig så man kan göra hål i diverse material om man behöver och tillverka diverse grejer man behöver. Så är det ett bra grepp om man är blöt och kladdig om händerna. Japp jag ska börja att göra fånghål på knivarna, den här kniven har varit färdig ett tag så jag kunde inte göra ett hål nu.:)
Låter kanon Seved. Grattis en gång till!

~Paul~

PS Bra stålval. Har du funderat på coating?

Japp jag visar dom när dom är färdig med dom. Dom får nog G10 skaft några blir camomålade och några enfärgade svarta,grön eller tan.

Seved

Haaahaaha, det låter bra det. Ursäkta min käpphäst :).

~Paul~

Ingen fara med det bara kul, det är bra för utvecklingen av knivarna oxå med förslag och konstruktiv
kritik:).

Huvet på spiken koivu Remington med kort låda, jag har tre pipor till den 308 win, 7-08 och 22-250. Stig sundberg har har gjort om den.

Seved

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
seved1 Färdig Utrustning allmänt 9

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg