när teflonet faller av...

Nordesjö; sa:
Nej, du har missuppfattat.
Syftet är att andra ska se till att jag ska få svar på mina frågor snabbt:

"Hej, jag orkar inte läsa andra forumtrådar, och eftersom min tid är viktigare än er vill jag att alla som hänger här genast berättar om alla ryggsäckar som finns på hela marknaden så att jag vet vilken jag ska ha eftersom jag ska gå och handla i eftermiddag, mejla gärna svaret direkt till ego82@hottmail.com så slipper jag gå in i forumet.
;)

****tihiii***** :)

Är benägen om att instämma i din känga. Jag kanske dock skulle ha skrivit "ETT av syftena med internetforum är..." Personligen är även jag ibland den okunnige som ber om hjälp på vissa forum och litar till andras välvilja. Uppenbarligen finns det kvar lite osjälviskhet på Internet eftersom det ofta är många som delar med sig av sina åsikter och kunskaper, ibland till hjälp ibland till det sämre.

JLindfors; sa:
Brune; sa:
gasko; sa:
Finns det några ämnen kvar som ännu inte är cancerframkallande? :)

Diväteoxid :cool:

Man kan ju tro det, men...
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,820955,00.html

Men nu var det ju faktiskt inte själva diväteoxiden som var boven, enligt artikeln.
Å andra sidan skulle man säkert inte må särskilt bra i längden av att dricka ren diväteoxid heller...

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg