Hejsan!
Jag cyklar varje dag till jobbet, vilket är 2,2 mil t&r, vilket tar ca 40 min totalt. Jag tror att det kan kapas rätt mycket tid här, vilket nu har blivit lite av ett projekt.
Jag har en MTB med feta, breda, högfriktionsdäck gjorda för rejäl skogskörning. Vad skulle hända om man tex bytte till lågfriktionsdäck utan mönster? Typ http://www.biltema.se/ProductImages/27/large/27-918_l.jpg
Någon som gått från MTB->Lågfriktionsdäck->Hybrid med supersmala däck->Racer? Jag har aldrig cyklat en racer, men vet att det är extremt smala däck och växelsystemet är ju helt annorlunda. Vore kul med lite erfarenheter om någon bytt upp mot snabbare fordon.
// Jocke, nu med tävling startad mot sig själv..
Jag cyklar varje dag till jobbet, vilket är 2,2 mil t&r, vilket tar ca 40 min totalt. Jag tror att det kan kapas rätt mycket tid här, vilket nu har blivit lite av ett projekt.
Jag har en MTB med feta, breda, högfriktionsdäck gjorda för rejäl skogskörning. Vad skulle hända om man tex bytte till lågfriktionsdäck utan mönster? Typ http://www.biltema.se/ProductImages/27/large/27-918_l.jpg
Någon som gått från MTB->Lågfriktionsdäck->Hybrid med supersmala däck->Racer? Jag har aldrig cyklat en racer, men vet att det är extremt smala däck och växelsystemet är ju helt annorlunda. Vore kul med lite erfarenheter om någon bytt upp mot snabbare fordon.
// Jocke, nu med tävling startad mot sig själv..