Läste i nån tråd att antalet klubbmedlemmar bara är ca 10 % av antalet medlemmar totalt. Det kanske inte är så konstigt, om man utgår från att Utsidan har medlemmar i hela Sverige. För att kunna utnyttja klubberbjudandena måste man tydligen bo i S-holm. Eftersom bara ca 10% av svenskarna bor där så blir det väl inte så värst många fler som känner sig motiverade att bli klubbmedlemmar?
Jag kan iofs tänka mig att vara medlem ändå, bara för att stödja denna sida, men motiveras inte av diverse klubbförmåner jag inte kan utnyttja iallafall. Ni kanske skulle ha någon form av stödmedlemskap som inte inkluderar klubberbjudanden? Fast det roligaste vore ju om ni kunde ordna events i södra sverige oxå.
/Mats, Jönköping
Jag kan iofs tänka mig att vara medlem ändå, bara för att stödja denna sida, men motiveras inte av diverse klubbförmåner jag inte kan utnyttja iallafall. Ni kanske skulle ha någon form av stödmedlemskap som inte inkluderar klubberbjudanden? Fast det roligaste vore ju om ni kunde ordna events i södra sverige oxå.
/Mats, Jönköping