Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Seriöst:
Många av mina kompisar har mössa när de klättrar för att slippa ha håret i ögonen...
Oseriöst:
Med en gammal sliten neonfärgad bigwallkeps på huvudet får man den respekt man förtjänar...
Ja det blir väl som seglarnissarna som tvättar sina kepsar ett par hundra gånger för att verka erfarna och coola...
"never trust the guy with the shiny equipment" - ?
Mössa när man bouldrar är väl samma sak som att man drar av sig T-shirten för att man känner sig lite starkare när man ska göra "sista" försöket på projektet ;-)
Man drar ju av sig tshirten så att alla brudar skall se ens snygga ryggmuskler...
Inte för att jag har fått någon tjej på det sättet men det skulle kunna hända...
Fullständigt övertygad om att anledningen till att grabbarna tar av sig T-shirtarna är att de hoppas att tjejerna ska göra likadant. Med eller utan mössa...
Fullständigt övertygad om att anledningen till att grabbarna tar av sig T-shirtarna är att de hoppas att tjejerna ska göra likadant. Med eller utan mössa...
Efter att ha kollat runt lite bland medlemmarna i min klätterklubb så står det helt klart.
Mössa ska man ha!
Man kan få dispans mitt i sommaren. Men under hösten ovh våren då det bouldras extra mycket i Sverige vad det verkar, är mössa obligatorisk.
(Nästan)