Mobilladdare

Hej, jag är på jakt efter en mobilladdare för cykel. Är det någon som kan rekommendera ett bra inköpsställe.
Cykelfrämjandet sålde Pedal & Power förut men jag ser inte att dom säljer den längre. Finns inte på deras webbsida i alla fall. Har hittat tidigare inlägg om mobilladdare på utsidan men dom länkarna funkade inte längre.

/ Johan
 
Onweb-sidan hänvisar till IKON Global Ltd vars sida inte funkar längre. Det företaget(IKON) har nämnts i tidigare inlägg angående mobilladdare men som sagt, deras sida verkar vara nerlagd.
/ Johan
 
Solceller i all ära..

..men vore det inte nice med en dynamo?! Spelar ingen roll vilket väder det är. Ni som kan el kan väl räkna på det där ni räknar så bra =D
 
Ja, en dynamo hade varit att föredra. Så slipper man vara beroende av sol och kan ladda mobilen även i regn och rusk.
/ Johan
 
Jag såg också sajten modernoutpost på google. Jag har mailat dom för att få lite info om mobilladdaren. Har även mailat cykelfrämjandet som har sålt den här produkten tidigare. Väntar på svar.
/ Johan
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Swedontour Mobilladdare för cykel Långcykling 4

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg