Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har själv köpt ett Wild Country Zephyros 1 lite, kolla in 2-personsmodellen? Får bra omdömen i England och verkar mycket prisvärda, 2p-tältet går för ca 2000kr. Ska bli spänande att testa mitt under våren!
Jag har ett sånt sen ett år tillbaks. Användes i padjelanta i somras och jag e skitnöjd med det. Ingen kondens som nån trodde och går snabbt att sätta upp när man lärt sig. Själv sätter jag upp yttertältet först. Inner tältet kan hakas på i efterhand när man vill vila. Utan detta får man bättre sitthöjd och mer plats för matlagning. Absiden räcker trots att den e smal. Tältet tar nästan ingen plats i ryggan om man komprimerar det och har pinnarna för sig.
Någon som hört mer om nya Power Lizard? v. 14 nu men hittar inget om att det är ett nytt på G, trots att Vaude själva sa det för snart två månader sedan.
Någon som hört mer om nya Power Lizard? v. 14 nu men hittar inget om att det är ett nytt på G, trots att Vaude själva sa det för snart två månader sedan.