Lite kollresultat
Kollade Rinteln, utanför Hannover:
Gatstumpen där vi har företaget finns med, med namn.
Kollade Ivry la Bataille och Saussay (småbyar utanför Paris):
Inga gatunamn, bara genomfartsvägar. Men det lilla hotellet där jag bott finns med.
Kollade Falmouth, i Cornwall:
Gatunamnen utsatta, liksom soptunnan vid Pendennis Head (nä, nu ljuger jag, men parkeringsplatsen finns särskilt markerad).
Kollade den några år gamla infarten till Bickland Industrial Estate i kanten på Falmouth:
Circulationsplatsen detaljrikt återgiven. Gatunamnen med.
Kollade Tintagel Castle (Riddarna runt det runda bordet satt där, enligt somliga historiker):
Slottsruinen är inte med, men Castle Drive ner till entrén finns med (den lämpar sig mer för Land Rover än vanliga personbilar).
Kollade Aesch, söder om Basel:
Gatorna och gatunamnen är utsatta i industriområdet där vi har företaget.
Kollade industriområde i Oslos norra kant:
Detaljerad karta med gatunamn.
Nu får det räcka med internetutforskning. Det blir lättare med det riktiga programmet.
Anders
Kollade Rinteln, utanför Hannover:
Gatstumpen där vi har företaget finns med, med namn.
Kollade Ivry la Bataille och Saussay (småbyar utanför Paris):
Inga gatunamn, bara genomfartsvägar. Men det lilla hotellet där jag bott finns med.
Kollade Falmouth, i Cornwall:
Gatunamnen utsatta, liksom soptunnan vid Pendennis Head (nä, nu ljuger jag, men parkeringsplatsen finns särskilt markerad).
Kollade den några år gamla infarten till Bickland Industrial Estate i kanten på Falmouth:
Circulationsplatsen detaljrikt återgiven. Gatunamnen med.
Kollade Tintagel Castle (Riddarna runt det runda bordet satt där, enligt somliga historiker):
Slottsruinen är inte med, men Castle Drive ner till entrén finns med (den lämpar sig mer för Land Rover än vanliga personbilar).
Kollade Aesch, söder om Basel:
Gatorna och gatunamnen är utsatta i industriområdet där vi har företaget.
Kollade industriområde i Oslos norra kant:
Detaljerad karta med gatunamn.
Nu får det räcka med internetutforskning. Det blir lättare med det riktiga programmet.
Anders