Menyer som kommer upp fel i vertikalled

Antar att det är sen jag inte klubbmedlem längre som annonsblaffan för den miljövänliga och skogsanpassade toyotan kommer upp. Inga problem med detta.

Men att menyerna helt plötsligt tycks tro att de ska visas med centrering runt huvudvalet ser onekligen lite lustigt ut.

Det är iallafall likadant både i IE och FF.

Christian

Blaff-reklam

Menyerna funkar för mig också nu, men jag som betalande medlem skulle ju slippa stora reklampaneler?

mvh Andreas

Menyerna på framsidan

tack för att jag slipper reklamen numera. Men menyerna hamnar inte rätt, dock inte om jag tittar på 1:a-sidan.

det åtgördas med att göra reload...

mysko bugg för er att bita i, verkar finnas i Firefox.

mvh Andreas

Re: Blaff-reklam

ekis; sa:
Menyerna funkar för mig också nu, men jag som betalande medlem skulle ju slippa stora reklampaneler?

mvh Andreas

Personligen tycker jag nog det är lite roligt (läs haha roligt) att man på utsidan som då uttryckligen sagt sig vara emot att ha forum för och diskutera motorfordon, gör reklam för: en Toyota Rav 4... ;-)

Lite kul ironi ;-)

/Torbjörn

Det är ju inte så att man dör av reklamen precis, men jag är klubbmedlem och får ändå se den. Är det meningen eller inte?

Mezzner; sa:
Det är ju inte så att man dör av reklamen precis, men jag är klubbmedlem och får ändå se den. Är det meningen eller inte?

Nej det var verkligen inte meningen. Det var förbehållet oss icke betalande medlemmar. Ni som betalar skulle hållas ovetande in i det sista!! Aaarggh, nu har Toyotas senaste modell avslöjats även för er!!

clindh

Forumvärd
Just nu visas denna annonszon för alla - vi har undantagit "blaffannonser" inne i texten (den stora som kan förekomma på förstasidan) och popups (nuförtiden förekommer iofs inga sådana) för de betalande medlemmarna; principen var där "allt som lägger sig i/över" innehållet kan man slippa.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg