Hallå eller!!
Meindl Island Pro är dom absolut bäst kängor eller om man så vill below 3500meters altitude footwear som jag någonsin upplevt till det priset. Mer prisvärd vandrings och alldaglig fotkompis finns ju inte. Jag menar 2700;- för en så fantastisk fotkärlek är ju peanuts. Gore Tex fantastiska förmåga att hålla vatten ute o sen en sån utsökt vandringskänsla. Finns inte en konkurrent på marknaden som är lika bra för dom nyss beskrivna förhållandena. Sett till pris, hållfasthet och vikt!!!!! Vem kan gå i upp till 40 km på en dag i nån annan känga utan att uppleva fotsvett o sen hävda att dom minsann var snustorra nästa dag p g a att dom inte hade det på www.utsidan förhatliga Gore Tex membranet?? Give it to me!! Finns inte! Och om det finns så är jag gärna på till nästa vandring så vi kan jämföra
Hojs,
Engel
Hur många andra märken och modeller har du erfarenhet av? Det låter ju som du bara har erfarenhet av det mycket begränsade utbud av kängor som säljs i Sverige. Och har du verkligen betalat 2700 kr för dem så var det onödigt dyra jordnötter.