Funderar på ett softshell. Att ha som vardagsplagg likväl som fjällvandring/fiskeplagg. Det ska vara snyggt, slitstarkt och skönt. När jag kommit upp i puls blir jag lätt för varm och svettas mycket, därför ska det även torka fort och inte ta åt sig någe mycket lukt. Har kikat en del på ovanstående plagg, har sen tidigare en del grejer av Tierra och är nöjd med dem, men tycker Super hero är skitsnygg. Sen är frågan om man ska ha windstopper eller ej, de ska naturligtvis stå emot vind, men kanske inte helt med tanke på ventilation? vilken av plaggen ventilerar och andas bäst? Det skiljer mycket i vikt, super Hero är nästan hälften så tung, kan det tänkas värma något en kall höst/vinterdag?
Är det någon som har erfarenhet av dessa plagg eller akn komma med synpunkter på dem och mina tankegångar vore jag väldigt tacksam. Ingen av dem är ju gratis direkt =)!
Är det någon som har erfarenhet av dessa plagg eller akn komma med synpunkter på dem och mina tankegångar vore jag väldigt tacksam. Ingen av dem är ju gratis direkt =)!