marmotta skrev:
Tack för tipset.
Det här blir min ruin.
Hehe... om du inte redan har någon... skaffa inte en digital hushållsvåg... det gjorde jag, och är nu 7-8 lax fattigare...
Thomas
marmotta skrev:
Tack för tipset.
Det här blir min ruin.
thomalin; sa:marmotta skrev:
Tack för tipset.
Det här blir min ruin.
Hehe... om du inte redan har någon... skaffa inte en digital hushållsvåg... det gjorde jag, och är nu 7-8 lax fattigare...
Thomas
Vanligt misstag när man sysslar med företagsekonomi, 199:- är priset för din våg, kostnaden kan bli hur stor som helst... ;-)Joakim Ambrosson; sa:Det var en dyr våg Min kostade 199 kr *asg*
// Jocke
Malindo; sa:Vet ni inte att UL-konceptet uppfunnits av den elaka storindustrin och att Nermander och Fjäderlättarna är deras betalda hantlangare för att fà igâng försäljningen igen (nu nár alla har köpt de tunga prylarna)
[Ändrat av Malindo 2007-05-17 kl 19:59]
johankse; sa:Min kastrull är åter en Meta 75. Tunn, lätt, rätt storlek för en och aluminium.
Till sovtröja har jag min förstärkningströja, en kortärmad cykeltröja, mest i plast men en smula ull i för värmen, cykelcity för.
Duntröja kan rekommenderas.
Att sova i vindblusen i tunn nylon är inte min grej, men smaken är som baken....
Uppenbart är att mitt Akto måste vara av modernare slag. Jag hade ett sömhaveri och lämnade in för reparation men blev erbjuden ett utbyte. Inte ledsen för det. Själv använder jag Twistpluggar mot marken, för stormlinorna.
johankse; sa:Malindo; sa:Vet ni inte att UL-konceptet uppfunnits av den elaka storindustrin och att Nermander och Fjäderlättarna är deras betalda hantlangare för att fà igâng försäljningen igen (nu nár alla har köpt de tunga prylarna)
[Ändrat av Malindo 2007-05-17 kl 19:59]
GDSarna köper symaskiner och syr snett flera gånger så nettokostnaderna på deras knåp är vida högre än nypriset i dyra boden.....
johankse; sa:För att slippa bar bak i sovsäckslakanet brukar jag de tunna, långa fillingarna i siden. De ingår även i lager på lager bygget när nordanvinden viner.
Angående höjdmätare så har du en snygg lösning, min är ruskigt gedigen och tung. Måhända är en lätt och avancerad multifunktionsäventyrsklocka något att ha, trots allt....Klocka, väckare, kompass, höjdmätare m m, m m, men kostsam....
go tur
[Ändrat av johankse 2007-05-18 kl 17:34]
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Många bäckar små | Lättpackning | 9 | ||
många bäckar små... | Lättpackning | 4 | ||
Man spar ju lika många kronor som gram! | Lättpackning | 110 |