Målt hastighet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Re: Re: Re: Sönderanalys

taktsa; sa:
Du måste vara en stor teoretiker min herre, glöm inte praktiken emellanåt, det underlättar..

Om du absolut ska stoppa in mig i något fack så är nog ”praktiker” en bättre benämning än ”teoretiker” även om jag har en lång utbildning som till stor del är teoretisk. Men utan arbete i lab och på verkstad kommer inga industriprodukter ut på marknaden.

Om du läser min profil ser du att jag inte drar mig för att fila, borra, svarva och fräsa på fritiden. Dessutom spenderar jag en del tid med att göra mönster och att sy på maskin.

Per Brune (nu ska jag inte mata troll längre utan återgå till att sy)

clindh

Forumvärd
Meta-diskussioner om hur man skall och inte skriva i forumen hör inte hemma i de ämnesspecifika forumen - det kan eventuellt, om det nu är nödvändigt, diskutera i "utsidan.se"-forument.

Diskussioner om hur andra personer skriver och uppför sig hör inte hemma på Utsidan över huvudtaget. Har ni problem med någon eller något, maila redaktionen. Jag stänger denna diskussion.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
dave1 Mäta vertikal hastighet på skidor med GPS? Navigering 29
Hastighet Navigering 0

Liknande trådar

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg