Ursprungligen postat av niklaz Visa inlägg
Den blir ju inte mer prisvärd för det. Jag tyckte också att det var lite för dåliga prestanda för att motivera priset. Bättre att hugga en riktigt GPS då, tycker jag.
Svar: Beroende på vad det är man är beroende av så kan man ju absolut lägga en slant till och köpa en riktig GPS. Om man behöver en vattentät iPhone med bättre gps-mottagning och längre batteritid så är ju en riktig GPS kanske inte det man skall satsa på.
Då har man fått ännu en anledning att gå över helt till Garmin!
Attityden hos Gear är inte direkt kundvänlig!
Förbannat synd att tillverkarna inte går ut på forumen och kollar av potentiella generalagenter utan enbart ser till de som prutar minst!
Problemet är ju att det inte går att göra någon nöjd. När det kommer en produkt som utklassar annat på marknaden (inte nödvändigtvis denna eller ens av "vårt" märke) så har det blivit en sport att hitta fel på dem. Jag är alltid saklig, men när man blir påhoppad med helt orimliga saker som inte har med saken att göra, IP68?!?, Titan och 30-40 timmars batteritid, så svarade jag med samma ton, inget konstigt med det.
Attityden hos GEAR får rikligt med beröm för att vi är trevliga, hjälpsamma och lättillgängliga. Kundvänligt enligt mig, jag vet inte hur du vill definiera kundvänlig. Vill du att vi skall stå med mössan i hand och säga förlåt och ursäkta för att vi har en produkt som du inte gillar.
Jag har aldrig blivit påhoppad förrän nu, därför har jag aldrig heller huggit tillbaka, förrän nu.
Men jag lämnar tillsvidare navigationsforumet. Ni kan fortsätta spekulera vilt (ibland utan fakta), för att försöka interagera och hjälpa (som enda generalagent mig veterligen) i navigationsforumet, bli påhoppad, hugga tillbaka och sedan kallas för inte kundvänlig känns otroligt trist. Jag har gjort detta på min fritid för att jag tycker det är trevligt att kunna hjälpa till när det behövs.
Behövs hjälp ring till supporten!
Ola @ GEAR AB generalagent för Magellan