Hej J,
Om det är mig du syftar på så har jag bara provat sonens vinge ett par gånger och inte kommit underfund med den. Har en Lendal Archipelago med rakt skaft och en Lendal Seamaster med bent. Den senare syns på bilden av mig med provar Commander. Den är PLATT. Kommer nog att ge vinge en chans till men behöver skaffa en längre än sonens då. Den är nu för kort för oss bägge.
Jag syftade inte på nån särskild är bara på lite knäppt humör. Ska åka till USA och paddla delar av Snake River och ser fram emot det och mår bra, väderutsikterna ser lovande ut etc.,
Vingpaddlar är platta, eller vad är det vi pratar om? är det gradvinklar eller paddelbladet vi pratar om? sorry om jag är långsam men ovanstående som sagt. Jag skaffade den för att jag hade råd och ville prova, låter som en konstig anledning förmodligen, jag menar skaffa en paddel för vad paddlar kan kosta utan att veta om man vill paddla med eländet? Jag hade provpaddlat innan och upptäckt att paddlingssättet passade en skadad axel. Jag har en Robson Storm Quicklock också.