Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Om du vill spara 60-65 gram jämfört med betydligt billigare fly. Jag har en lite äldre modell av Ortlieb backroller som inte passar på titanpakethållaren. Hur ska jag då få på de 30 kg pakethållaren är specad för?
allt ska vara med, jag behövde bara kapa dom två aluminum stagen som följer med, då dom var på tok för långa. Men varför inte cargo?
slå till på biltema skrämar 99:- mina har funkat utan problem i 2 år
Gilles Berthoud i rostfritt kostar 320 (har jag för mig) med alla fästen du behöver om du köper dem från Anders på Veloform i Göteborg. Varför snåla om du nu vill ha det bästa?
Det ser ut som samma skärmar man kan betala mycket mer för bara för att det står SKS (eller vad det nu är) istället för Biltema.
Om man tror att man ska köra så hårt att man behöver så kraftiga skärmar som det verkar vara tal om, skulle jag rekommendera att köra utan. Det finns inga skärmar som tar stora smällar.
Edit: Även originalet (icke re-branded) är för djävligt att montera.
Priset där är € 76,95 samt bak blir det än Tubus Logo € 81,95 (den sistnämnda säljs några euron billigare på bike-discount.de men de har å andra sidan inte Surlys rack så...)
Sist men inte minst ska man passa på att köpa något mer när man ändå är i farten, typ fälgar, däck(schwalbes) eller något annat?
Hör gärna av er med synpunkter på detta. Tack återigen för era värdefulla synpunkter.