Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
"Löparskor" i ofodrat läder till vardags?
- Trådstartare Emilioo
- Start datum
Danska Trim sko har ännu.
Löparskor vet jag inte men svenska Skråmträsk har snickers i läder. https://skramtrask.se/produkt/dal-lag-sneakers/
Okej. Vad söker jag efter? Kollat alla skor. Hittar inga löparskor i endast läder både ut- och invändigt.Danska Trim sko har ännu.
Ah, på den hemsidan finns ju gedigna "trainers"! Tack. Tyvärr lite tomt på storlekar. Ännu fler modeller kunde ju önskats. Ska googla lite på Loake.Jag skulle kolla på märken som Loake eller Herring. Har dock bara testat "finskor" från Loake, och inget alls från Herring, så jag kan inte uttala mig om kvaliteten. Loake finns i en del butiker i Sverige, båda märkena (och fler) finns på herringshoes.co.uk.
Har två par av 3403 föregångare i slätt skinn, säkert 40 år gamla, outslitliga med minimal vård.Okej. Vad söker jag efter? Kollat alla skor. Hittar inga löparskor i endast läder både ut- och invändigt.
Har två par av 3403 föregångare i slätt skinn, säkert 40 år gamla, outslitliga med minimal vård.
3403 Brun Fritid Nubuck
Fodformet Trimsko i brun nubuck. Trim Fritid Brun nubuck EVA ydersål Løs indlægssål
trimsko.dk
Dessa?
Absurda storlekar! Hur ser skon egentligen ut? På bilden ser åtminstone innersulan ut att vara syntetisk.
Det finns inte en "löparsko" i naturskinn, närmaste du kommer är någon form av sneaker, av varierande skinnkvalite, om ens äkta. Helt enkelt för att det inte går att göra en löparsko med dom krav på flexibilitet en löparsko kräver. vandringssko, helt andra krav. Där finns robusta "under ankel" höga skor, men helt i skinn är fortfarande ovanligt.
Björnbuse tack för din gedigna och trovärdiga sågning av hela skobranchen, vilka skomärken tillverkar du?
Björnbuse tack för din gedigna och trovärdiga sågning av hela skobranchen, vilka skomärken tillverkar du?
Jag tillverkar på sin höjd sockiplast med en fullt fungerande strumpa och seamsealer. Återstår dock för herrn att presentera en (1) sko som kvalar in i gruppen löparsko och är tillverkad i läder i butik idag. Absolut en gammal ban-racer från 50-60 och upp runt 70 tal någonstans var mest läder och stenhård sula, som mina fotbollsskor -87. Frångår frågan, har vi bara tappat begreppet? Är det en walking-sko med maximal dämpning som efterfrågas?
Ska sägas att jag googlat frenetiskt efter löparskor i läder utan resultat. Lite tyngre walkingskor finns men inte i drivor om man vill ha en helläder-konstruktion.
Dessa har jag själv och tycker känns lätta, inte för en löptur men snabbvandring funkar fint
Stuore Ms Low | Lundhags
En lågt skuren helfodrad vandringssko i skinn med grov sula med bra grepp från Vibram.
www.lundhags.com
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg