Vem är "du"? Jag?Martin Fjaderlatt.se; sa:Eftersom du verkar ha bias åt UFO-hållet får du dessutom inte framlägga den teorin innan du har BEVISAT att de andra inte kan vara förklaringen.
undrar HåkanF
Vem är "du"? Jag?Martin Fjaderlatt.se; sa:Eftersom du verkar ha bias åt UFO-hållet får du dessutom inte framlägga den teorin innan du har BEVISAT att de andra inte kan vara förklaringen.
De var väl jag som började. Näpp, UFO-tiden ligger långt tillbaka. Jag facinerades dock av att plötsligt se något som väldigt mycket liknade dessa möten jag läst om i min ungdom. Det var helt klart ett ljusfenomen. Vad Håkan sett har jag ingen aning om.MAJJEN; sa:Vem är "du"? Jag?Martin Fjaderlatt.se; sa:Eftersom du verkar ha bias åt UFO-hållet får du dessutom inte framlägga den teorin innan du har BEVISAT att de andra inte kan vara förklaringen.
undrar HåkanF
MAJJEN; sa:Vem är "du"? Jag?Martin Fjaderlatt.se; sa:Eftersom du verkar ha bias åt UFO-hållet får du dessutom inte framlägga den teorin innan du har BEVISAT att de andra inte kan vara förklaringen.
undrar HåkanF
MW; sa:Under århundraden har sjömänens prat om monstervågor betraktas för sjömansgarn och nu år 2000 har vetenskapen lyckats bevisa dess existens.
"Njaah" , jag menade snarare dessa vågorMartin Fjaderlatt.se; sa:Som Carl Bildt skulle säga: "Njaah".
Monstervågornas existens har ju varit "bevisade" i många hundra år. Det finns ju massvis med nedtecknade fall - det är ju knappast så att det går att betvivla en flodvågs existens när hela kuststäder ödeläggs.
Eventuellt inte, om man först av allt kan förklara verkligheten? Det är många gånger vi missar att just uppleva eftersom vi är så inneslutna i vår verklighet att vi inte kan eller acceptera något utanför den uppfattningen ...Martin Fjaderlatt.se (Martin Nordesjö) ../
att man både kan njuta av en ovanlig upplevelse OCH försöka hitta en verklighetsförankrad förklaring. Det finns inget motsatsförhållande!/...
MW; sa:Flygande kor finns det emellanåt i alpregionen. Över sarek knappast.
Åsså väljer du att svara på min förfrågan! Jag känner mig hedrad!Amatör; sa:Ett inlägg för världsfreden...
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Avrådan Basstávagge | Fjällvandring | 2 |