Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Liten akustisk gitarr för vandring, cykling, resor?
Kom bara ihåg att respektera att alla runt omkring dig kanske inte har lust att lyssna på plinkande, speciellt om du inte är riktigt bra. Vet inte hur många gånger jag fått lämna rummet för att nån som inte kan spela gitarr naturligtvis ska träna en meter ifrån mig. Ska du spela ute i naturen så bryr jag mig inte.
Ibland har jag lust att ge igen och "spela" trumpet framför alla andra gäster på vandrarhemmen jag ibland bor på. ;-)
Har sett sådana på YouTube som man kopplar till en dator. Då blir det ljud! Jamstick tror jag de kallas. Annars kan jag inte tänka mig att det blir mer än knäppningar, men vad vet jag?
Har sett sådana på YouTube som man kopplar till en dator. Då blir det ljud! Jamstick tror jag de kallas. Annars kan jag inte tänka mig att det blir mer än knäppningar, men vad vet jag?
Ingen som vet en guitarlele eller liknande gitarr som man kan ta med i handbagage på flyget....dvs inte längre än 55cm (55 x 40 x 23 cm är maxmåt på handbagage)
Även min lilla hårda resväska är typ 57 cm lång....vore perfekt att få plats med den där Borde ju finnas någon slags minigitarr kan man tycka?