Är det någon som har en Suunto Metron eller Advizor och har synpunkter på funktionerna? Jag funderar på att skaffa en och är mycket intresserad av pulsfunktionen tillsammans med höjd o kompass. Jag läste en del under recensioner och det stod en hel del intressant men det är ju alltid nyttigt med fler åsikter...
Lite direkt frågor :
1. Funkar pulsmätaren bra? Några problem? Fungerar den som Polars? (Den använder väl polars bälte om jag inte missuppfattat helt)
2. Är höjdmätaren bra och praktisk att använda?
3. Går kompassen att använda i praktiken, eller ska man se den som en "indikator" och "last resort"
4. Hur är formatet? Den ser onekligen ganska så stor ut...
5. Hur länge räcker batterierna? (Det är väl svårt att säga beroende på användningsområde osv)
6. Finns det något alternativ? Dvs med ungefär samma prestande och funktionalitet.
6. Sist men inte minst: Vad är INTE bra?
Tack på förhand!
Marcus
Lite direkt frågor :
1. Funkar pulsmätaren bra? Några problem? Fungerar den som Polars? (Den använder väl polars bälte om jag inte missuppfattat helt)
2. Är höjdmätaren bra och praktisk att använda?
3. Går kompassen att använda i praktiken, eller ska man se den som en "indikator" och "last resort"
4. Hur är formatet? Den ser onekligen ganska så stor ut...
5. Hur länge räcker batterierna? (Det är väl svårt att säga beroende på användningsområde osv)
6. Finns det något alternativ? Dvs med ungefär samma prestande och funktionalitet.
6. Sist men inte minst: Vad är INTE bra?
Tack på förhand!
Marcus