-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Linnea i akkastugan.
- Trådstartare atua
- Start datum
Vi sågs på silja line 1998, du bar en röd klänning och älskade att dricka vin direkt ur flaskan.
Du sa att du hette susanne men i starkt ljus såg man skäggstubben i ansiktet.
Finns du kvar där ute i svea land?
/Pjär Froidenstjärna
(Nedå, hoppas ni hittar varandra!
/loverboy
Du sa att du hette susanne men i starkt ljus såg man skäggstubben i ansiktet.
Finns du kvar där ute i svea land?
/Pjär Froidenstjärna
(Nedå, hoppas ni hittar varandra!
/loverboy
atua; sa:Hänger du här något? Det är en av grabbarna som kom instövlandes sent på tisdagkvällen som undrar. Skulle vara skoj att höras. Du går friluftsutb i Malung. Någon som känner Linnea får gärna hälsa vidare.
Mvh Mårten
Har du testat att ta kontakt med skolan i Malung? De vill nog inte lämna ut några uppgifter om elever till okända, men du kan ju lämna dina uppgifter till deras expedition, så vidarebefordrar de nog dem till Linnea.
Om hon är intresserad så lär hon ta kontakt med dig.
Lycka till!
Be careful out there /Joel
Haha detsamma!!
Det är toppen. Har haft en underbar fjällvecka.
Stortoppen klev vi upp på samma dag som ni skidade ut, tror vi var ute i 9½h. Tyvärr var sikten noll från toppen men vi kom upp!!
Från och med fredag var vädret kanon, blåste en del men solen var framme hela tiden, helt fantastiskt. Vi hade grym tur med vädret, i alla fall jämfört med er=)
Är det ok i Lidköping? Har du trimmat cykeln än?
Kul att detta långskott fungerade!!
Det är toppen. Har haft en underbar fjällvecka.
Stortoppen klev vi upp på samma dag som ni skidade ut, tror vi var ute i 9½h. Tyvärr var sikten noll från toppen men vi kom upp!!
Från och med fredag var vädret kanon, blåste en del men solen var framme hela tiden, helt fantastiskt. Vi hade grym tur med vädret, i alla fall jämfört med er=)
Är det ok i Lidköping? Har du trimmat cykeln än?
Kul att detta långskott fungerade!!
Tack och lov
Lite sent ute kanske, men tveksamt om skolan kan låta bli att lämna ut uppgifter, det är väl en statlig/kommunal skola?
(tänkte det kanske är folk som letar efter mig men inte vågar fråga på mina gamla skolor )
/Mattias
Polarnatt; sa:Har du testat att ta kontakt med skolan i Malung? De vill nog inte lämna ut några uppgifter om elever till okända, men du kan ju lämna dina uppgifter till deras expedition, så vidarebefordrar de nog dem till Linnea.
Lite sent ute kanske, men tveksamt om skolan kan låta bli att lämna ut uppgifter, det är väl en statlig/kommunal skola?
(tänkte det kanske är folk som letar efter mig men inte vågar fråga på mina gamla skolor )
/Mattias
Re: Tack och lov
Jag är tveksam till att en skola får lämna ut kontaktuppgifter om en elev. Möjligtvis kan du få bekräftat att eleven är inskriven på skolan.
Hursomhelst tror jag att vi ska lämna denna tråd, och inte störa Mårten och Linnéa med vårt dravel.
Lycka till!
Hertz; sa:Lite sent ute kanske, men tveksamt om skolan kan låta bli att lämna ut uppgifter, det är väl en statlig/kommunal skola?
/Mattias
Jag är tveksam till att en skola får lämna ut kontaktuppgifter om en elev. Möjligtvis kan du få bekräftat att eleven är inskriven på skolan.
Hursomhelst tror jag att vi ska lämna denna tråd, och inte störa Mårten och Linnéa med vårt dravel.
Lycka till!
Re: Tack och lov
AAAAAAAAAAHHH!!! så du menar att folk kan hitta mig!!!!
Hertz; sa:Polarnatt; sa:Har du testat att ta kontakt med skolan i Malung? De vill nog inte lämna ut några uppgifter om elever till okända, men du kan ju lämna dina uppgifter till deras expedition, så vidarebefordrar de nog dem till Linnea.
/Mattias
AAAAAAAAAAHHH!!! så du menar att folk kan hitta mig!!!!
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg