lättvikts schampo?

avslutad210712

Gäst
Re: Re: Re: Lättvikts shampoo!

PK Neelix; sa:
avslutad210712; sa:
Försiktig undran men inte finns det väl någon som går med schampoo i orginalförpackningen.......

Som jag skrev tidigare använder jag originalförpackningen, köper på apoteket. De jag har nu är två olika soreter på 50ml. När de sedan är tomma återfyller jag dem visserligen. Små smidiga att ha med på resa, paddling, träning mm. Inte heller några stora dyra mängder ifall man glömmer flaskan någonstans.

Nu menade jag den "vanliga" "stora" storleken av schampoo inte 50 ml's "småflaskor". Använder själv små flaskor som jag fyller med schampoo och en annan liten flaska för diskmedel och Y3-påsar för att ha med lite tvättmedel. Funderar dock på att gå över till såpa till allt.

Re: Re: Re: Re: Lättvikts shampoo!

avslutad210712; sa:
Nu menade jag den "vanliga" "stora" storleken av schampoo inte 50 ml's "småflaskor". Använder själv små flaskor som jag fyller med schampoo och en annan liten flaska för diskmedel och Y3-påsar för att ha med lite tvättmedel. Funderar dock på att gå över till såpa till allt.

Jag förstod det, men kunde inte låta bli :)

Fast Y3 kan du ju lämna hemma om du eldar med ved, bara att ta med ett kaffefilter i stället.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Blarf Lättvikts ryggsäck för längre vandring Utrustning allmänt 58

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg