behöver tips på schyst klättersäck 35 liter. hörde att haglöfs rock var dålig, är sugen på black daimonds men är inte säker.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
lättersäck
- Trådstartare bushmaster84
- Start datum
Klättersäck
Köp Arcteryx. Oslagbar kvalitet och komfort.
http://www.arcteryx.nu
http://www.sasquatch.se
Köp Arcteryx. Oslagbar kvalitet och komfort.
http://www.arcteryx.nu
http://www.sasquatch.se
arcteryx e ju så jävla in i helvete skiiiit dyra
avslutat medlem xxxyyyzzz
Gäst
värt det
Jo, fast frågan är om det inte är värt det ändå - de går ju knappt att slita ut! Och inte de faller inte sönder av sej själva som andra säckar gör...
Jo, fast frågan är om det inte är värt det ändå - de går ju knappt att slita ut! Och inte de faller inte sönder av sej själva som andra säckar gör...
Re: värt det
Har någon ägt en Arcteryx säck mer än 10 år?
Jag har haft en Klättermusensäck snart 13 år och nu börjar den se sliten ut men är fortfarande helt ok
Läs min recension av Rock, jag tycker den är helt ok om man jämför med priset. Har använt den mycket som skidbestigningssäck och allmän bra att ha säck och den funkar fortfarande bra...
Arcteryx ca 4000 Rock ca 1500!
texas_jens; sa:Jo, fast frågan är om det inte är värt det ändå - de går ju knappt att slita ut! Och inte de faller inte sönder av sej själva som andra säckar gör...
Jag har haft en Klättermusensäck snart 13 år och nu börjar den se sliten ut men är fortfarande helt ok
Läs min recension av Rock, jag tycker den är helt ok om man jämför med priset. Har använt den mycket som skidbestigningssäck och allmän bra att ha säck och den funkar fortfarande bra...
Arcteryx ca 4000 Rock ca 1500!
Re: värt det
Tja, jag har använt en i diskussionerna billig säck, Halöfs Climber 35 (600:- vid inköp) i 9 år mer eller mindre dagligen plus vid alla turer som dagstursäck har behövts, inkl klätterturer. Den är sliten, men hänger fortfarande med. Dyrast är inte alltid bäst
fafner; sa:Har någon ägt en Arcteryx säck mer än 10 år?
Tja, jag har använt en i diskussionerna billig säck, Halöfs Climber 35 (600:- vid inköp) i 9 år mer eller mindre dagligen plus vid alla turer som dagstursäck har behövts, inkl klätterturer. Den är sliten, men hänger fortfarande med. Dyrast är inte alltid bäst
Jag har haft en haglöfs tight i fem år och den går att använda fortfarande fast den är inte kul... dragkedjorna är slitna och funkar inte längre och två av fyra spännen är spräckta! Så min väska vilar tryckt i garderoben och där ska den oxå få stanna! Har en fjällräven campus 40 nu, köp inte denna, inte genom tänkt över huvud taget...
Re: Re: värt det
Jag har använt en av mina Arcteryxryggor sen -96 och jag är helt övertygad om att jag kommer fortsätta använda till -06 och längre.
ben
fafner; sa:texas_jens; sa:Jo, fast frågan är om det inte är värt det ändå - de går ju knappt att slita ut! Och inte de faller inte sönder av sej själva som andra säckar gör...
Jag har använt en av mina Arcteryxryggor sen -96 och jag är helt övertygad om att jag kommer fortsätta använda till -06 och längre.
ben
Ny dragkedja...
Haglöfs kvalite har kraftigt försämras de senaste 5 åren med de har bibehållen service.
Min dragkedja gav upp på min tight efter 2,5 år av daglig överbelastning. Så då gick jag bara in till Naturkompaniet som skickade iväg den (Utan att de fick se nåt kvitto) Fick sen tillbaka den med en helt ny dragkedja och det kostade inte ett öre.
Sen dess har den hållt 2,5 år till med daglig användning, fast nu är jag betydligt snällare mot dragkedjan.
Frågan är väl egentligen hur länge man kan lämna in den på service. Haglöfs service brukar vara bra, har inte fått ett nej en enda gång. Jag har även fått reservdelar hemskickat gratis när jag skrivet och frågat var man får tag på det. Det uppskattas Haglöfs!
/ Lasse
Haglöfs kvalite har kraftigt försämras de senaste 5 åren med de har bibehållen service.
Min dragkedja gav upp på min tight efter 2,5 år av daglig överbelastning. Så då gick jag bara in till Naturkompaniet som skickade iväg den (Utan att de fick se nåt kvitto) Fick sen tillbaka den med en helt ny dragkedja och det kostade inte ett öre.
Sen dess har den hållt 2,5 år till med daglig användning, fast nu är jag betydligt snällare mot dragkedjan.
Frågan är väl egentligen hur länge man kan lämna in den på service. Haglöfs service brukar vara bra, har inte fått ett nej en enda gång. Jag har även fått reservdelar hemskickat gratis när jag skrivet och frågat var man får tag på det. Det uppskattas Haglöfs!
/ Lasse
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg