Jag ska ut i sommar, (obestämd tid ännu) Min. 2 veckor med kajak i ett av Sverige större RINNANDE vattendrag.Men jag vet inte riktigt om jag har koll på vilken utrustning jag ska ha med mig eller vilken kajak jag ska ha. Har i dagsläget ingen packning eller utrustning knutten till kajakaktivitet.
Tacksam för alla tips på allt från, proviantprioritering till typ av kajak och paddel jag ska använda mig av.
Samt var jag kan få tag på dem dyrare sakerna som lån/hyra?
Detta är ett projekt som kommer hållas hemligt i största möjliga mån och då det är väldigt mycket i sin linda så har det inte utsetts någon rutt eller område än, mer än att det kommer vara rinnande vatten och hinder/slussar av diverse sort på vägen.
MVH
Tacksam för alla tips på allt från, proviantprioritering till typ av kajak och paddel jag ska använda mig av.
Samt var jag kan få tag på dem dyrare sakerna som lån/hyra?
Detta är ett projekt som kommer hållas hemligt i största möjliga mån och då det är väldigt mycket i sin linda så har det inte utsetts någon rutt eller område än, mer än att det kommer vara rinnande vatten och hinder/slussar av diverse sort på vägen.
MVH