avslutad210712
Gäst
Har inte köpt mina piratbatterier på kaffebrus utan på andra ställen. Visst känns det lite pirrigt att stoppa i ett piratbatteri i en kamera som kostade "en hel del" ny men inga problem än så länge. Hade piratbatterier till mina två tidigare digitalkameror och inga problem där heller. Tre originalbatterier mot sju piratbatterier.
Som nämts finns bara ström i Kebnekaise.
Solcellsladdare har jag också räknat på och räknar man på vikten skall man vara borta hyfsat länge för att det viktmässigt skall löna sig. Finns också laddare som drivs av vanliga batterier men hur de passar att ladda just ditt batteri vete attan. Troligen måste du klippa och klistra eller i alla fall löda lite kontakter för att det skall fungera.
Som nämts finns bara ström i Kebnekaise.
Solcellsladdare har jag också räknat på och räknar man på vikten skall man vara borta hyfsat länge för att det viktmässigt skall löna sig. Finns också laddare som drivs av vanliga batterier men hur de passar att ladda just ditt batteri vete attan. Troligen måste du klippa och klistra eller i alla fall löda lite kontakter för att det skall fungera.