Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kylskåpsmannen
- Trådstartare svartöra
- Start datum
Kiruna
Jag träffa Oliver på loussa i Kiruna..Vi hade en häftig dag med klättring och grottkrypning.
Han är en seriös äventyrare som vi säkert kommer få höra mer om... Han har 38 kommuner kvar att bära kylskåpet igenom
Undrar hur många Svenskar det är som har varit i våra samtliga 289 kommuner??
Jag träffa Oliver på loussa i Kiruna..Vi hade en häftig dag med klättring och grottkrypning.
Han är en seriös äventyrare som vi säkert kommer få höra mer om... Han har 38 kommuner kvar att bära kylskåpet igenom
Undrar hur många Svenskar det är som har varit i våra samtliga 289 kommuner??
Vilken jävla lirare, har är ju störtskön!
Han passerade under sommaren 2004 Piteå på väg upp mot Jokkmokk, tydligen senare till Kiruna och vidare till Gällivare. Sedan vet jag inte mer...svartöra; sa:Någon som vet hur det gick för denne man?
http://www.utsidan.se/ndb/annat/notis/515.htm
Har lite svårt att se det som en seriös expedition, men jag är nyfiken...
Re: Tvättmaskiner då?
Vill bara upplysa er om att Kylskåpsmannen absolut inte är tysk, har aldrig varit och kommer aldrig att bli det! däremot är Georg Müller så tysk som man bara kan bli!
Han är uppvuxen i Skottland med sin Judiska mamma, var ifrån ni fått det att han skulle vara tysk - amerikan det vet jag inte men det är falska uppgifter.
läset i mars månads upplaga av nollsextre att han är jämtlands stålmannen...sug på den!
http://www.dreamexperience.com
sachsaren; sa:Jaha, kylskåpsmannen. Vad säger man om det. Behöver han undsättning av vite riddaren?? Är han tysk? Jaaa, tydligen. Fast...vänta lite...jaha, jaså: tysk-amerikan. Hmmm, jag tänkte väl det.
Vill bara upplysa er om att Kylskåpsmannen absolut inte är tysk, har aldrig varit och kommer aldrig att bli det! däremot är Georg Müller så tysk som man bara kan bli!
Han är uppvuxen i Skottland med sin Judiska mamma, var ifrån ni fått det att han skulle vara tysk - amerikan det vet jag inte men det är falska uppgifter.
läset i mars månads upplaga av nollsextre att han är jämtlands stålmannen...sug på den!
Re: Re: Tvättmaskiner då?
Georg, kommentera och dementera!
/Håkan
Va!!! Är Georg a k a "Saxaren", a k a "Den Vite Riddaren" int tüsk?Nikkita; sa:Vill bara upplysa er om att Kylskåpsmannen absolut inte är tysk, har aldrig varit och kommer aldrig att bli det! däremot är Georg Müller så tysk som man bara kan bli!
/Håkan
Re: Re: Re: Tvättmaskiner då?
lugn Håkan, George har hittat Frazze och sitter med den samme i en bungalow på Jamaica och dricker Rom-drinkar..
Håkan K; sa:Va!!! Är Georg a k a "Saxaren", a k a "Den Vite Riddaren" int tüsk?
/Håkan
lugn Håkan, George har hittat Frazze och sitter med den samme i en bungalow på Jamaica och dricker Rom-drinkar..
Re: Re: Re: Re: Tvättmaskiner då?
Puh!!-Patric-; sa:Håkan K; sa:Va!!! Är Georg a k a "Saxaren", a k a "Den Vite Riddaren" int tüsk?
/Håkan
Re: Re: Re: Tvättmaskiner då?
Hallå, vem ropar på Riddaren? Vad ska jag kommentera eller dementera, Håkke? Jag vet inget om K-mannen och hans familjeförhållanden resp. etnisk tillhörighet.
Men hurså tycker du jag ska dementera något? Det finns väl ingen som nekar att jag är tysk resp. sachsare. Du försöker nog lura en stackars utlänning med Annas förmenta syftningsfel. Han är... syftar ju helt klart på K-mannen och inte på mig. Välkommen till min svenskkurs! Idag börjar vårterminen, om du skyndar dig kan du hinna med dagens kvällskurs. Det är ju inte så långt från B. till G., eller? Du skulle kunna låna ett plan. *fniss*
/Jojje aka Uppkäftige Mjölnaren
Håkan K; sa:Va!!! Är Georg a k a "Saxaren", a k a "Den Vite Riddaren" int tüsk?Nikkita; sa:Vill bara upplysa er om att Kylskåpsmannen absolut inte är tysk, har aldrig varit och kommer aldrig att bli det! däremot är Georg Müller så tysk som man bara kan bli!
/Håkan
Hallå, vem ropar på Riddaren? Vad ska jag kommentera eller dementera, Håkke? Jag vet inget om K-mannen och hans familjeförhållanden resp. etnisk tillhörighet.
Men hurså tycker du jag ska dementera något? Det finns väl ingen som nekar att jag är tysk resp. sachsare. Du försöker nog lura en stackars utlänning med Annas förmenta syftningsfel. Han är... syftar ju helt klart på K-mannen och inte på mig. Välkommen till min svenskkurs! Idag börjar vårterminen, om du skyndar dig kan du hinna med dagens kvällskurs. Det är ju inte så långt från B. till G., eller? Du skulle kunna låna ett plan. *fniss*
/Jojje aka Uppkäftige Mjölnaren
Re: Re: Re: Re: Tvättmaskiner då?
/Håkan
Japp!sachsaren; sa:Du försöker nog lura en stackars utlänning med Annas förmenta syftningsfel.
Det skulle kunna vara rätt kul att sitta med på nån föreläsning (på allvar, bara för att få en föreställning om hur man bär sig åt att lära sig svenska).sachsaren; sa:Välkommen till min svenskkurs! Idag börjar vårterminen, om du skyndar dig kan du hinna med dagens kvällskurs.
Jag vet att det är inte är långt från A till B, men från B till G? Ingen aning, knappa 40 mil? Med bil?sachsaren; sa:Det är ju inte så långt från B. till G., eller?
Mmmm, firmaplanet var utlånat...sachsaren; sa:Du skulle kunna låna ett plan. *fniss*
/Håkan
Re: Re: Re: Re: Re: Tvättmaskiner då?
Nej usch! Svenska är toksvårt. Vi har en massa konstiga saker som partikelverb, betydelsebärande ordaccent (eller vad det kan tänkas heta), y-ljud och annat som bara rör till det!
Tur att man har svenska som modersmål - annars skulle jag aldrig kunna lära mig det.
[Slutkapat]
Håkan K; sa:Det skulle kunna vara rätt kul att sitta med på nån föreläsning (på allvar, bara för att få en föreställning om hur man bär sig åt att lära sig svenska).
Nej usch! Svenska är toksvårt. Vi har en massa konstiga saker som partikelverb, betydelsebärande ordaccent (eller vad det kan tänkas heta), y-ljud och annat som bara rör till det!
Tur att man har svenska som modersmål - annars skulle jag aldrig kunna lära mig det.
[Slutkapat]
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg