Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kvällspaddling..
- Trådstartare Kareem
- Start datum
Håller med dig, dock vill jag ha hemmavatten när det är mörkt, har inte en sådan stark pannlampa.
kvällspaddling
Att landa på okända öar på natten har jag provat. Det är riktigt spännande. Det är lite trixigare att navigera på natten. En stark pannlampa slår ut ditt mörkersende så att du bara ser det upplysta området. Spara den tills du ska gå iland.
En lanterna på akterdäck så att du blir sedd av andra båtar är däremot nödvändigt. Ha gärna med en lampa med rött sken för kartläsning så att du inte slår ut mörkersynen.
Att landa på okända öar på natten har jag provat. Det är riktigt spännande. Det är lite trixigare att navigera på natten. En stark pannlampa slår ut ditt mörkersende så att du bara ser det upplysta området. Spara den tills du ska gå iland.
En lanterna på akterdäck så att du blir sedd av andra båtar är däremot nödvändigt. Ha gärna med en lampa med rött sken för kartläsning så att du inte slår ut mörkersynen.
Mmm, det är ju fina vatten i stockholm... Jag kom aldrig iväg till Håkansskär, saknar att det blev ogjort... Får ta med mig kajaken till stockholm för att ha paddelvänner, i västerås känner jag inte nån som paddlar......
Var du ut fler ggr på kamraträddningar? Det var kul, tack.
Jajamensann!! Höll på hela sep ut med att rolla/egen kamraträddning och nu är det rollning i bassäng som gäller. Hör av dig om du vill haka på och lära dig/Kjell
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg