• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Krogen mot skogen eller sjön i stockholm???

Kul med så många svar...

Kul med så många svar. Självklart är det ok om man inte är singel. Stryk således den (stulna formuleringen) i första inlägget från mig. Kul att träffa nya människor helt enkelt. Vill dock lägga in en brasklapp om att jag (trots organisatörsansvar) måste avvika vid 20-tiden pga arbete.
Ta med er så många friluftsvänner ni hittar. The more the merrier.
 
Senast ändrad:
Hejsan alla, Tack för responsen.

Har ett förslag. Att de som är intresserade träffas över en bit mat på den mongoliska(tror den är mongolisk) restaurangen som ligger på Vasagatan nästan mitt emot Centralstationen. Helst fredag den 16/5 kl 18:00 för en bit mat samt diskussion och planering av gemensamma aktiviteter framöver under våren.

Tacksam för synpunkter på dag och tid.
Mvh
Johan

Jag kan vid det nämnda tillfället och planerar pallra mig iväg dit ikväll.
För kontakt ifall jag skull gå vilse bland alla husen:
0706673334

Mvh/F
 
Hej hej

Fick förhinder i sista stund så kan tyvärr inte komma med i kväll... Hoppas ni blir några så ni kan planera in något skoj. Upptäckte att mina helger ser ganska välfyllda ut ett tag framåt men gör gärna nåt en vardagskväll.

Maria
 
Få människor, gott om förslag... behöver mer info.

Det var tyvärr dålig uppslutning idag, vissa av er som svarat på tråden hade "laga förfall" *skrivet med glimten i ögat*

Vi som kom att sitta och spåna kom fram till följande förslag på syfte och aktiviteter.

Syfte:
Socialt umgänge med likasinnade.

Tankar om platser och aktiviteter:
Vandring och fika i Tyresta nationalpark. *
Vandra på Sörmlandsleden *
Pendelstationer mellan Haninge och Nynäshamn. Som utgångsstation. *
Paddla i skärgården *
Astrid Lindgrens skog *
Vandra i Rosalgen???
Cykling i stockholm med omnejd *
Klättring med möjlig övernattning, grillning *
Hanstareservatet utanför Akalla *
Fisketur *
Fototur *
Informell Bäversafari *

Stjärnorna markerar att mer info tacksamt mottages. Alla är välkomna, ung som gammal, familjer som singlar. Det viktiga är att man känner sig hemma i syftesformuleringen.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
zincluz Småbarnsförälder i Skellefteå som vill dra åt skogen? Träffar 0

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg