Om ni vill gradera inläggen så är det väl bara att titta på Slashdot /. Där kan man välja en betygsnivå att filtrera på.
http://slashdot.org/
http://slashdot.org/
Så länge det inte blir tvärtom är det ju bra. Men då kan jag skicka in allt jag skrivit på wäbbpltser - dessa är nu nedtagna på grund av att det dräller av reklam på gratisplatser )))) - så får jag korgar fulla med kottar. Måste kolla. Men en jacka efter 30 000 kottar skulle inte sitta så dåligt. // Rolandmikmik; sa:Mitt tips är att skita i kottarna ....
Jag antar att Patric kvalificerar sig för den nivån snart, om han inte gjort det än...walk_alone; sa:Men en jacka efter 30 000 kottar skulle inte sitta så dåligt.
Håkan K; sa:Vad är det ni pratar om? Måste ni ha stimulantia i form av kottar för att skriva här? Är anledningen till att ni deltar på Utsidan endast en hetsjakt på kottar?
Tack tack. Du får gärna säga du till mig.cwmint; sa:Håkan K; sa:Vad är det ni pratar om? Måste ni ha stimulantia i form av kottar för att skriva här? Är anledningen till att ni deltar på Utsidan endast en hetsjakt på kottar?
Att döma av alla osakliga inlägg här behöver ni ingen stimulans alls för att driva ut från själva ämnet, bara för att få låta pennan flöda.
Så i själva verket handlar inte din fråga om "Kottar - rätt och rättvist", utan snarare vilken ersättning du vill ha för att bidra med redaktionellt material?cwmint; sa:I det här fallet är det just mer fördjupade inlägg jag menade skulle premieras bättre. Nämligen artiklar, reseberättelser, receptsamlingar etc. Dessa kräver alltså mycket mer arbete och skulle därför premieras på något sätt (inte nödvändigtvis kottar). Artiklarna kanske inte är fler än att dom kunde premieras individuellt, (kanske en biljett till något aktuellt evenemang i branschen, någon mindre pryl eller så).Något som gör att man lägger lite mer arbete. Det verkar finnas så många på Utsidan som har upplevt så mycket och intressant, så det borde finnas stoff till hur mycket som helst, men det krävs att man sätter det på pränt.
Håkan K; sa:Så i själva verket handlar inte din fråga om "Kottar - rätt och rättvist", utan snarare vilken ersättning du vill ha för att bidra med redaktionellt material?
/Håkan
Tanken är väl att man så småningom ska kunna få ngt för alla sina kottar, eller?
mielo; sa:Hur vet man hur många kottar man har??
I kotteguiden står det att man skall få 75 kottar för recept och tips etc. Det fick jag också efter att ha tjatat på Ulrika för några år sedan. Men det är tydligen ingen automatik i det.clindh; sa:Recepten har vi inget automatiskt system för, men visst borde man få kottar där också. Jag har tänkt länge att göra en inmatningsfunktion för recept också, då skulle det vara enklare med kottilldelning där.