Från att ha varit utomhus och arbetat och rört mig en hel del så sitter jag nu inomhus på min stol vid mitt tangentbord. (Ställer mig faktiskt upp och jobbar ibland också för att få lite variation i mitt oerhört variationsrika arbete )
Har alltid varit kall om händerna, men inte upplevt det dagtid tidigare, då man rört sig mer eller mindre hela tiden. Nätterna ska vi inte tala om. Bara att försöka lägga dom så långt från övriga kroppen som möjligt
Finns där ute något bra förslag på handvärmare? Har funderat på yllevantar, men känns en aning opraktiskt då man mest knapprar på tangentbordet.
Har tittat en smula på handvärmare av diverse olika slag. Med kolstavar, bensindrivna (!?) och allt vad det är… Någon som har en åsikt kring vad som är bra, mindre bra och kanske vad som är helt värdelöst? Hur fungerar detta och är det något man kan ha liggande på skrivbordet och lägga i handen eller klappa lite om, eller snarare NÄR, behov uppstår?
Har kikat lite på firebag handvärmare. Verkar ju vara ett helt okej pris också
http://www.wildboars.se/product.html/handvarmare?category_id=197
Mycket tacksam för alla mer eller mindre kloka åsikter!
Och nej, händerna på pungen är inget alternativ. Av tre anledningar:
1. Kanske inte så klokt på kontoret
2. Förmodligen hade jag då förfrusit den istället
3. Besitter inte denna anatomiska del av kroppen…
//FRIDA
Har alltid varit kall om händerna, men inte upplevt det dagtid tidigare, då man rört sig mer eller mindre hela tiden. Nätterna ska vi inte tala om. Bara att försöka lägga dom så långt från övriga kroppen som möjligt
Finns där ute något bra förslag på handvärmare? Har funderat på yllevantar, men känns en aning opraktiskt då man mest knapprar på tangentbordet.
Har tittat en smula på handvärmare av diverse olika slag. Med kolstavar, bensindrivna (!?) och allt vad det är… Någon som har en åsikt kring vad som är bra, mindre bra och kanske vad som är helt värdelöst? Hur fungerar detta och är det något man kan ha liggande på skrivbordet och lägga i handen eller klappa lite om, eller snarare NÄR, behov uppstår?
Har kikat lite på firebag handvärmare. Verkar ju vara ett helt okej pris också
http://www.wildboars.se/product.html/handvarmare?category_id=197
Mycket tacksam för alla mer eller mindre kloka åsikter!
Och nej, händerna på pungen är inget alternativ. Av tre anledningar:
1. Kanske inte så klokt på kontoret
2. Förmodligen hade jag då förfrusit den istället
3. Besitter inte denna anatomiska del av kroppen…
//FRIDA