Inte vad du frågade efter, men jag ställer mig tveksam till att man vinner något på en sån där mackapär.
Stänger du all ventilation och smälter snö i en kastrull med värmeväxlare så vet du att det bildas mycket koloxid, så det bör undvikas.
Öppnar du ventilationen och dörren så lär det knappast vara någon som helst fara. Blåser det för mycket för att ha dörren öppen så får du bra med ventilation genom ventilerna.
Enda gången det kanske blir problem är väl om det drevar in snö genom ventilen på vindsidan, men det får man kanske ta. Man smälter ju inte snö i flera timmar om dagen.
Koloxid är inte bra, men om du skulle råka få i dig litet för mycket så kommer du få nedsatt syresättningsförmåga. Du kanske känner dig trött och inte lika uthållig som du brukar vara.
Så länge som du inte lägger dig och tar en tupplur medans du smälter snö så ser jag inte någon större fara. Dödsfall från koloxid brukar bero på en kombination av koloxid och sömn.
Tror det är svårt att få tillförlitliga mätvärden med en sån där i ett litet tält. Dessutom ska du verkligen veta och lita på att den fungerar. Sen ska du släpa på den också.
Eller ett omvänt scenario. Det är stark vind och drevsnö i flera dagar. Du är insnöad. Din koloxidvarnare är jättekänslig och piper så snart som du startar köket. Du äter och dricker för lite, blir nedkyld och hungrig, och tar dumma beslut.
Vänd absiden från vinden så att avgaserna inte passerar genom tältet (det är för övrigt bra för att hålla fukthalten i tältet nere), ha alltid så mycket ventilation som möjligt, använd en kastrull utan värmeväxlare och kör inte köket mer än nödvändigt om du pga vädret inte kan ventilera ordentligt.