Kolla in home.bip.net/saralinden

Hej har varit på Kilimanjaro...Finns lite bilder om någon är intreserad och det kommer flera. Den är inte 100% klar.

Kul :)

Alltid trevligt med bilder på sol och höga berg :). En av bilderna laddas inte riktigt (På väg mot Mt Meru) när jag tittar.

Mvh,

Johan

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
TACK

Kul att någon svara på min hemsida. Det är en enkel sida men det var roligt att göra. Det kommer mera...om du är intresserad av Kilimanjaro...

V var också där...

Hej Sara,

kul att titta på dina bilder och känna igen sig.
Vi gick Machameleden runt nyår och kom upp på toppen strax före soluppgången på nyårsdagen - helt fantastiskt!
Jag har lagt upp några av mina bilder på
http://home.student.uu.se/empe1545/
titta in om du har lust!

mvh
Emil Péclard, Uppsala

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips