Vi bor i Härjedalen. Jobben på svenska landsbygden är ofta lågavlönade och i vissa perioder har man "ledigt" så jag har börjat ta upp turåkning på hemmafjällen. Jag lägger alla pengar på familj och mina bergscyklar annars. Köpte nyligen nya rejs-skidor, men bara gått på tur med mina gamla längdskidor, Roligast, och jag tar alltid med hunden men han är smart/försiktig (håller sig alltid bakom skidorna/cykeln) så stålkant ska det vara.
Jag är 178cm/80kg. Har ni några tips?
Jag har kollat på nätet en massa, mest på E99 Fischers vallningsfria. Måste bara kunna ge mig upp snabbt innan man ska köra en timma bara för att hämta på dagis, eller en timma åt ett annat håll för att jobba så tid och pengar är det snålt med så vallfria är att föredra. Åker mkt i skogen också, otroligt kul!
Jag är 178cm/80kg. Har ni några tips?
Jag har kollat på nätet en massa, mest på E99 Fischers vallningsfria. Måste bara kunna ge mig upp snabbt innan man ska köra en timma bara för att hämta på dagis, eller en timma åt ett annat håll för att jobba så tid och pengar är det snålt med så vallfria är att föredra. Åker mkt i skogen också, otroligt kul!