Jäklars, grym!!! ”Slicig” eller? [emoji4]
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tackar! Ja den är rätt slicig Men inte riktigt supertunt slipad. Den ligger på ca 0.15 mm nu innan bryneggen är på.
Jäklars, grym!!! ”Slicig” eller? [emoji4]
Tjena folks . Inte sprit med på utsidan på länge men gjort ett par knivar iallafall [emoji4]
Delar inte ut käftsmällar utan glad att se alla verk 👍👏Haha, alltid bra med en käftsmäll ibland så man håller sig ödmjuk [emoji1] SJUKT fina [emoji106]
Haha, alltid bra med en käftsmäll ibland så man håller sig ödmjuk [emoji1] SJUKT fina [emoji106]
Hittar inte tråden stort knivintresse knivar som jag följde många år sen . Finns den kvar och vart ?
Hittar inte tråden stort knivintresse knivar som jag följde många år sen . Finns den kvar och vart ?
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
Med tanke på det stora knivintresset på det här forumet så vill jag samla ihop lite intryck. Om ni har lust så skulle jag vilja ha svar på: 1. Vilken kniv använder du till vardags? 2. Vilken kniv använder du där ute? 3. Vilken kniv använder du utomlands? 4. Vilken kniv använder du mest i...www.utsidan.se
Har denna jag gjort av 80crv2 stål jag ska fixa färdigt när jag får tid .
Hej Kimmo,
Det var länge sedan vi hördes vid! Din kniv som vi gjorde bytesaffär med torkat kött hänger med i bältet ännu.
Hur går det annars? Jag är en glad pensionär numera sedan 5 år tillbaks efter det att jag fick min v fotled stelopererad.
Tjena . Länge sen 😊 var borta från knivmakeriet en längre tid efter jag opererade min nacke . Fanns grejjer som inte skulle vara där . Tog ganska lång tid innan jag blev skapligt återställd efter det och hade bara ork att göra någon kniv sällan . Idag är det mycket bättre och jobbar o så men värk jag får leva med . Gör lite knivar då och då när jag har orken 😊 kul att kniven används , det gör mig glad . Ha det bäst 👍