Hej igen, jag inser att jag redan har en tråd uppe och hade väl helst undvikit att öppna en ny. Men har gått cirka 20 mil, efter 17 mil tog jag en paus i två dagar och sen när jag startade igen så började knät göra ont. Har sökt en del både på utsidan och Google, där de verkar prata om att det är minisken som tar (yttre sidan av knät). Där jag känner att jag inte riktigt får svar i andra trådar är huruvida man kan fortsätta gå trots knät, eller är det bara att lägga av.
Går det till exempel att vila i två dagar för att sen fortsätta med 40 mil, eller låter det idiotiskt? Alternativt att stödja knät för att sen fortsätta? Vill alltså väldigt gärna fortsätta med vandringen men det här med kroniska skador eller svullnader låter inte så trevligt. Svar så fort som möjligt vore trevligt, sitter och skriver på mobilen ute i naturen och står alltså inför mitt val just nu i stunden.
Går det till exempel att vila i två dagar för att sen fortsätta med 40 mil, eller låter det idiotiskt? Alternativt att stödja knät för att sen fortsätta? Vill alltså väldigt gärna fortsätta med vandringen men det här med kroniska skador eller svullnader låter inte så trevligt. Svar så fort som möjligt vore trevligt, sitter och skriver på mobilen ute i naturen och står alltså inför mitt val just nu i stunden.