• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättringsresa sommaren 2013 - letar resepartners

Hejsan,
jag planerar att resa och klättra i sommar, inser precis att min budget kommer tillåta det.
Jag funderar på Ton Sai i Thailand men är öppen för förslag. Främst letar jag ett gäng eller någon som vill hänga på. Jag har bara klättrat ett år men tränar hårt och planerar ta min första 7a ute snarast och klättrar på lite högre nivå inne. Oavsett det, nivå spelar mindre roll!
Vill resa med någon/några som är ute efter ett ledklättringsäventyr, kanske till och med lite multi pitch, även fast jag är helt oerfaren i den kategorin!

Hör av er här eller på min mail.
c.j.l.svensson@gmai.com

Höres så länge!

what about paklenica in september or verdon gorger in october

i will be in europe this summer and looking for partners, multipitch trad and sport. send me a message. cheers.

Hejsan,
jag planerar att resa och klättra i sommar, inser precis att min budget kommer tillåta det.
Jag funderar på Ton Sai i Thailand men är öppen för förslag. Främst letar jag ett gäng eller någon som vill hänga på. Jag har bara klättrat ett år men tränar hårt och planerar ta min första 7a ute snarast och klättrar på lite högre nivå inne. Oavsett det, nivå spelar mindre roll!
Vill resa med någon/några som är ute efter ett ledklättringsäventyr, kanske till och med lite multi pitch, även fast jag är helt oerfaren i den kategorin!

Hör av er här eller på min mail.
c.j.l.svensson@gmai.com

Höres så länge!

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg