Klättrare söker bostad

Det kan tyckas att detta inlägg är lite felplacerat, men jag förlitar mig på er goda vilja att hjälpa en klätterkamrat i nöd.
Jag ska plugga i Lund och jag och min gode vän Glenn behöver någonstans att bo.
Vi söker först och främst en tvåa med hygglig hyra, men vi är inte kräsna.
Om du känner till en ledig lägenhet, tveka inte att skicka ett mail eller ring!

mvh Eigil

eigil@nollsextre.se
070-2526585

Är detta möjligtvis samme Eigil som sågs på climb in i jimmys possy? 740n som söp bort sig i karlstad? Välkommen till skåne i så fall. Tyvärr vet känner jag inte till något boende på rak arm. Ska hålla det i åtankarna.

Säg till när du vill klättra ...

f

Javisst, samme Eigil.
Håll gärna ett öra öppet på lägenhetsfronten.

Jag hör av mig angående klättringen, när jag har båda fötterna på skånsks mylla.
Eigil

lägenhet...

Hej!

Välkommen till skåne! Vi har möjligen setts på Climb in men inte vad jag minns... Jag fick ett mail på jobbet förra veckan om en lägenhet. Hon skriver att det är i 3 månader men jag råkar veta att hon har flyttat till Uppsala och kommer med största säkerhet vara kvar där så det finns stor chans att få bo längre antar jag. Om ni inte känner till Lund så kan jag säga att läget är riktigt bra. Lycka till!

/Martin

LÄGENHET UTHYRES - APPARTMENT FOR RENT 

Jag vill hyra ut min 2:a på Byggmästaregatan 8b i Lund i andra hand i minst 3 månader från den 1/6-04. Möbler och el ingår i hyran som är 4500 kr/månad. Lägenheten ligger på andra våningen och har balkong i väster. Ni kan nå mig på mobil 0708-457210 eller maila malin.emilson@genpat.uu.se

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg