Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klätterskovård?
- Trådstartare Bussman
- Start datum
Re: Vård?
Nu vet jag inte hur kallt du har på balkongen men jag tycker det är effektivare att stoppa in dem i frysen över natten istället. Det gäller bara att ta ut dem i tid innan man ska iväg, annars blir det väldigt kallt om fötterna
/g
mad as ice; sa:Den enda vården jag känner till är när jag lägger skorna på balkongen över natt för att vädra dom..
//Mattis.
Nu vet jag inte hur kallt du har på balkongen men jag tycker det är effektivare att stoppa in dem i frysen över natten istället. Det gäller bara att ta ut dem i tid innan man ska iväg, annars blir det väldigt kallt om fötterna
/g
Re: Re: Vård?
Jag testade detta på ett par gamla klätterskor... de blev inte sig lika efter det... Men jag tyckte inte att det hjälpa utan det försämrade gummit.
Jag gör inget med mina klätterskor, brukar bara gnugga dem hårt i handflatan för att få fram lite nytt gummit när det behövs och de till att de inte ligger i ryggan hela tiden.
G
strand; sa:mad as ice; sa:Den enda vården jag känner till är när jag lägger skorna på balkongen över natt för att vädra dom..
//Mattis.
/g
Jag testade detta på ett par gamla klätterskor... de blev inte sig lika efter det... Men jag tyckte inte att det hjälpa utan det försämrade gummit.
Jag gör inget med mina klätterskor, brukar bara gnugga dem hårt i handflatan för att få fram lite nytt gummit när det behövs och de till att de inte ligger i ryggan hela tiden.
G
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg