Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klättermusen mithril..
- Trådstartare ratfink
- Start datum
Jag har inga Mithril men hade förut ett par Lundhagsbyxor i samma material som jag var nöjd med vår och höst eller på de kallare somamrdagarna (då temperaturen mer liknar vår). Nu har jag ett par Arc'teryx Gamma AR (inte senaste modellen men det verkar inte vara så mycket som ändrats) som jag är väldigt nöjd med. De är tunna, stretchiga och väldigt sköna. En fördel med Mithril är dock att de är mer avsmalnande nedtill medan Gamma AR är mer raka, fast med åtdragning.
Jag hade nog köpt ett par Mithril om de passade mig. Klättermusens storlekar på byxorna passar inte mig alls. Arc'teryx Medium/Tall sitter däremot perfekt.
Jag hade nog köpt ett par Mithril om de passade mig. Klättermusens storlekar på byxorna passar inte mig alls. Arc'teryx Medium/Tall sitter däremot perfekt.
Køpte minna mithrill -02 og har andvänt dom vinter, vår, sommar och høst. På dom varmaste sommardagarna så drar jag upp byxan øver vaderna, er det +20 eller mer så er det varm uansett vad man har på sig.
Det er gott att ingen här bryr sig hur man ser ut när man är på tur så man kan gå i dom bästa klätter/tur byxa som finns (min mening).
Det er gott att ingen här bryr sig hur man ser ut när man är på tur så man kan gå i dom bästa klätter/tur byxa som finns (min mening).
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg