• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klätterkompisar i gbg

Fysiken tisdag 28/1 1730

Nej problemet tycker jag också är att man ska hitta nån att klättra med. Det är ju ingen ensam-grej precis. Det värsta är också att man ju glömmer det man lärt sig när man inte får klättra då och då och man blir istället för bättre, sämre.

Du undrar om vi har lust att ha med ytterligare en tjej. Jag svarar för mig. Absolut. Jag anser mig också som nybörjare som kan säkra och så, men som inte hållit på så mycket. Min förhoppning är att vi kan lära varandra det vi kan.

Jag tänker vara på fabriken 28/1 1730. Jag hoppas fler kommer, nybörjare som rutinerade. Även om alla är nybörjare får vi ju lösa att lära oss mer på nåt sätt. Alla kan nåt att dela med sig av, men då kanske man kan få lite tankar om hur vi kan komma vidare i alla fall. Min erfarenhet säger mig också att när tjejer säger att dom är nybörjare kan dom lika mycket som killar som klättrat lika länge, men som kallar sig klättrare.

Jag är inte säker hur det är på Fabriken, men jag har fått för mig att allt är mycket smidigare än på Fysiken. Men det visar sig på i morgon. Det som behver lösas kommer att lösas. Kom med så får vi se.
Zotter

I´ll be there!

Jag kommer absolut till Fabriken i morgon! Ska bli jätteroligt och jag hoppas på lite mer regelbunden klättring framöver!! Vore hur bra som helst om vi blir ett gäng!

Ses i morgon!!

// Lena

Nöjd!

Hej!
Är helnöjd med kvällen (förutom att jag inte klarade sista väggen så klart)! Ser fram emot nästa tisdag!

Tänkte på en grej, hade vart bra att ha era mailadresser och/eller telefonnummer i fall man får förhinder eller har lust att klättra nån annan dag...

Mitt nummer och adress finns i ett tidigare inlägg!!

Ser nu fram emot träningsvärken i morrn! :)

Hälsningar Lena!

Roligt

Jag är också jätte nöjd med tisdagkvällen på Fabriken (och inte på fysiken som jag helt förvirrat har skrivit som rubrik i ett tidigare inlägg). Det är onsdagkväll och jag har förvånansvärt lite känning efter tisdagen. Kändes bra. Var först lite skeptisk till att bli säkrad av människor jag inte känner alls, men det kändes väldigt säkert. Kul att kunna peppa varandra och bli peppad. Ja det var helt enkelt tom bättre än jag väntat mig.

Jag tänkte också på telefon och mail, mina nr/adresser får ni när vi träffas.

Ser också fram emot nästa tisdag och om det är några ytterligare som vill hänga på på tisdag 1730 på Fabriken så ser jag det inte som nåt hinder. Då har man fler att välja på om det är perioder när vissa inte kan. Det är också roligt inför vårens och sommarens klättringar utomhus att känna folk på bärget. Folk att byta erfarenheter med är aldrig fel.

Nya friska tag på tisdag alltså.
Zotter

Fortfarande?

Jag har klättrat 2 år ungefär men skulle nu behöva lite fler att klättra med. Jag skulle gärna hänga med någon gång. Som sagt, det är kul med tjejer som klättrar!

Guest

Gäst
Det är bara att dyka upp på klätterfabriken kl 17.30 på en tisdag.
Vi finns där!

/Liliane

Jag är också nyinflyttad...

Jag har varit på klätterfabriken en gång förrut. Hade tänkt gå en grundkurs där eftersom jag egentligen aldrig gått någon klätterkurs, men av någon anledning blev det en utomhusklätterkurs istället. I Utby som ni nämner i detta forumet.

En klätterfrälst tjej till!

Jag har klättrat på Fabben i vinter
och just gått en kurs ute och vill ut och
klättra! Jag känner inte så många som
klättrar och det vore kul att klättra med
tjejer i min egen ålder - har ni plats för
fler tjejer i ert gäng?

Linda

Guest

Gäst
tjena

Hejsan!

Visst är alla välkommna. Vi har inte flyttat ut till utby ännu, vi är än så länge 3 st. Ännu är vi i klätterfabriken 17.30 på tisdagar. Tag lite mod och kom dit och kolla tex efter en Liliane.
I dag var jag i utby och kände på ett riktigt berg, jätte kul!
(vi har tyvärr lite dålig koll på inläggen, men sent är bättre än aldrig).
Välkomna!

Hej igen!

Ikväll hinner jag inte, men nästa tisdag ska jag försöka hitta er - berätta gärna om ni är inne eller ute.

Jag var också i Utby igår och kände på riktig klippa i vårvärmen. Det var jättekul och det kommer att bli många många dagar i Utby i sommar!

Linda

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg