klätring i solna/sundbyberg!

De bygger för fullt!

Den nya halllen kommer innefatta ett gym, spinning, yoga, restaurant, bastu, grym bouldring och 24 meter höga repväggar! Stället kommer drivas av Jimmy Paladino, Erik Zeits och Jocke Stål. De öppnar den 1:a november om jag inte missminner mig.

Re: De bygger för fullt!

Fettot; sa:
Den nya halllen kommer innefatta ett gym, spinning, yoga, restaurant, bastu, grym bouldring och 24 meter höga repväggar! Stället kommer drivas av Jimmy Paladino, Erik Zeits och Jocke Stål. De öppnar den 1:a november om jag inte missminner mig.

Kan man inte få stilla sin nyfikenhet med att få se bilder där ifrån?!

Ja, om någon berörd ser detta kan ni väl lägga upp en hemsida där man kan följa bygget och se bra bilder på modellen osv. Det vore kul.

konkurrens!

faan det låter skitkul, klättercentret i solna kanske behöver sig en sporre! ..eller inte..? vad tror ni?

jag tog tag i saken själv & åkte dit med en kamrat och tittade.
Det är en maffig hall. med en "bro" in till den blivande receptionen/cafét, en härligklätter vägg håller på att byggas upp till vänster när man kommer in
(3 meter var byggd, men 20-30 meter bred) gymmet har en glas vägg och ligger i höjd med halva klätter väggen. härliga omklädnings rum med rikt tiltaget tvagutrymme (såg ingen bastu dock)
& dom får snabba på om dom nu ska vara färdiga till 1á november.

Nu fick jag en sån där dålig inre bild igen, men jag antar att det inte var glasväggar man ska klättra på, eller glasväggar till omklädningsrummen?? :p
(Förlåt, jag kunde inte låta bli!)
[Ändrat av lilla_my 2005-08-29 kl 22:34]

nää! man klätrade inte på glasväggarna (såg inte ut som det) utan man såg ut över klätterväggen från gymet! väldigt läckert...
& ja skäms på mig att inte ta med mig kameran...
polaren hade det dock men inga batterier. vet inte vad som var värst..

Liknande trådar

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg