• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Killsidan

Aha, da var det inte jag som fick en kanga(hehe) alltsa!!
Utan vissa andra som du har varit i fight med, pa ett annat diskrimineringsforum. Det fattade inte jag.

Det skulle vara intressant och få veta om hans hustru delar hans kvinnosyn...

Men Petra: "Hillarys norra led"? Jag trodde att Hillary's led gick på sydsidan (därav namnet South Col t ex).

/Håkan

Jag reagerade också...

Jag reagerade på samma sak. Dessutom kan man ju inte så gärna påstå att Hillary gjort flera leder och att han (tjecken) skulle åsyfta den som ligger längst norrut av dem... ;)

Rättelse!

Håkan K; sa:
Det skulle vara intressant och få veta om hans hustru delar hans kvinnosyn...

Men Petra: "Hillarys norra led"? Jag trodde att Hillary's led gick på sydsidan (därav namnet South Col t ex).

/Håkan

Visst är det Hillarys sydled som avses! Jag slarvade vid översättningen. Jag ska ändra på hemsidan.

Ska luska vidare och se om jag hittar något om Rakoncajs fru...skulle dock inte tro att hon direkt sysslar med Himalayaklättring :)

Mvh Petra

Re: Rättelse!

madir; sa:
Ska luska vidare och se om jag hittar något om Rakoncajs fru...skulle dock inte tro att hon direkt sysslar med Himalayaklättring :)
Undrar om han har någon fru? Här är två 'svettiga' kvinnor jag hittat på nätet Junko Tabei och Ginette Harrison sedan kan man titta på seven summits listan är det finns några kvinnor. Jag skall fundera på detta några dagar till innan jag lägger ut mina åsikter om ämnet []-) Roland

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg