Kåtträffen

Vilken vändning gott folk! Här sitter vi nu plötsligt med en stabil arbetsstyrka på inte mindre än fyra supernerdar (Sachsaren, Môi, Chralm och sist men inte minst Uteplatsens egen Martin Nordesjoe)!

Tänk vad lite overksamhet kan åstadkomma! Vad säger du nu då Massflows-Masse!

/ G

Raskblapp

Jag vill bara brasklappa med att jag det närmaste halvåret inte får syssla med tidskrävande hobbyprojekt för projektledaren i ett annat fritidsprojekt. Det har en viktig milstolpe i juli.
Om jag felprioriterar kanske ena parten vill lämna projektet, vilket ju är olämpligt eftersom hon uppfyller min kravspec.

Å andra sidan kan ett misslyckat change management-projekt på civilståndsområdet göra att jag kanske har en del nytta av Kåtträffen.

Re: Raskblapp

Nordesjö; sa:
Jag vill bara brasklappa med att jag det närmaste halvåret inte får syssla med tidskrävande hobbyprojekt för projektledaren i ett annat fritidsprojekt. Det har en viktig milstolpe i juli.
Om jag felprioriterar kanske ena parten vill lämna projektet, vilket ju är olämpligt eftersom hon uppfyller min kravspec.

Å andra sidan kan ett misslyckat change management-projekt på civilståndsområdet göra att jag kanske har en del nytta av Kåtträffen.

alkavare.jpg

?

Re: Re: Raskblapp

tigertamjaren; sa:
Nordesjö; sa:

alkavare.jpg

?
Eller
baby_home.gif

?

/Håkan

Re: Re: Re: Re: Re: Raskblapp

Håkan K; sa:
Är det riktigt igenömtänkt? Och hur mycket tid i anspråk tar ett sånt projekt, egentligen? En halvtimmes förberedelser?

Jodå, det är bara att vattenkamma sig, ringa borgmästaren och boka bord på nåt ställe där de har sjysst plankstek.

Eller så är man som vi, som börjar med att skapa ett grafiskt program. Sen fortlöper resten på samma detaljnivå.
"Välja brödtexttypsnitt med snygga ligaturer: 3 timmar"

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg