Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kanothelg Rejmyre
- Trådstartare Mattias71
- Start datum
"Östergötlands räddningstjänst ökar sin insats under onsdagen och sätter in helikoptrar för att vattenbomba elden i närheten av Lämmetorp utanför Finspång i Östergötland."
Öhhh! Det var ju platsen vi plockades upp på!!
Vad har ni ställt till med ?"Östergötlands räddningstjänst ökar sin insats under onsdagen och sätter in helikoptrar för att vattenbomba elden i närheten av Lämmetorp utanför Finspång i Östergötland."
Bilagor
Oskyldiga!!!
Hm, ja, jag erkänner att det sved i magen när jag fick höra om branden men tur är ju att vi inte hade någon eld. Hade vi haft det hade det kanske inte känts så bra med tanke på branden!
Ännu mer tur är att vi inte råkade sova djupt i tälten precis i närheten av branden.....
Annika
Hm, ja, jag erkänner att det sved i magen när jag fick höra om branden men tur är ju att vi inte hade någon eld. Hade vi haft det hade det kanske inte känts så bra med tanke på branden!
Ännu mer tur är att vi inte råkade sova djupt i tälten precis i närheten av branden.....
Annika
Ja för fanken, det är otäckt, man kan ju bli inringad, så att det brinner runt om, tänk o vakna o inse det...Hm, ja, jag erkänner att det sved i magen när jag fick höra om branden men tur är ju att vi inte hade någon eld. Hade vi haft det hade det kanske inte känts så bra med tanke på branden!
Annika
Då gäller det o ha några kalla pilsner o stjälpa i sig o springa utah-e genom elden...
Sen får man ta det lugnt på soffan ett tag...
Förresten, ser fram mot lite bilder från turen samt en liten rapport vad som gick dåligt /bra på kanotleden ni valde om någon av er har lust med det
peter 1959
Bilagor
Rapport
Ja, vi hade ju både en erkänd skribent här på Utsidan, ett hett journalistämne, och fotografer med kamerautrustning för xx.xxx antal tusen kronor med oss på turen. Så nog borde vi kunna kunna syntetisera något läsbart av allt skoj vi hade.
Så länge får man hålla tillgodo med 2 ynkliga bilder (eftersom min kvot sen var full) på Carl och Mattias. Det är kanske läge att uppgradera sig!
Ja, vi hade ju både en erkänd skribent här på Utsidan, ett hett journalistämne, och fotografer med kamerautrustning för xx.xxx antal tusen kronor med oss på turen. Så nog borde vi kunna kunna syntetisera något läsbart av allt skoj vi hade.
Så länge får man hålla tillgodo med 2 ynkliga bilder (eftersom min kvot sen var full) på Carl och Mattias. Det är kanske läge att uppgradera sig!
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg